איך אפשר לתרגל יוגה עם כל אחד ללא קשר למוגבלות שיש לו ?
עקרונות התרגול באוכלוסייה של ילדים עם צרכים מיוחדים 
הינה פשטות ואמונה שכל אחד יכול וצריך רק למצוא את הדרך המתאימה לו. לגוף יש זיכרון פיזי שמאפשר התקדמות משיעור לשיעור וכל שיעור הוא ההצלחה.

הסדנה מורכבת מתרגול בסיסי והתאמות שונות שמהוות את הבסיס ממנו מתחילים עם הילדים, החשיבות של השימוש באום וקערות טיבטיות, יוגה נידרה
לחיזוק הקשר בין הגוף למוח.

הדרכת צוותי חינוך של ילדים עם צרכים מיוחדים

סיפורים מהשטח

המפגש הראשון הילדים היה מלווה בהרבה ציחקוקים ושמחה. הצחוק אצל חלק מהילדים נבע ממבוכה. פתאום באצמע היום בבית הספר צריך לשכב ולהיות בשקט, זה ממש לא רגיל. כל שינוי עורר צחוק. הם הסתכלו אחד על השני כדי לראות אם כולם עושים כמותם וזה מאד הצחיק אותם. השמחה הייתה כי הם היו חופשים לשכב להרגיש את גופם בצורה חדשה ולהצליח לעשות המון תנוחות כבר בשיעור הראשון. 

המלצות ותודות

שני שלי ואני השתתפנו בחוג יוגה בתנועה של טל.  חווינו שעת סיפור אחרת ומיוחדת שמשתפת תנועה משמעותית יחד עם הסיפור.  לטל גישה מדהימה לילדים, הוא מצליחה לחוש את החדר ולהתאים את הפעילות ליכולת של הקבוצה באותו יום – לפעמים יותר תנועה ופחות סיפור, ולפעמים ההפך.
יצא לנו גם להפגש עם טל לשיעור יוגה פרטני. שני מאוד אהבה את היחס האישי והמחבק והצטערה כשנאלצנו להפסיק.

טל קמחי - יוגה לילדים עם צרכים מיוחדים מפגשים פרטניים, בקבוצות ולצוותי חינוך